Golden Guidam

Golden Guidam
15 maj 2006
162cm
Vallak
u. Salisbury Vejleby
e. Guidam

"En rigtig smuk hest med 3 reelle gangarter. Er nem at ride og springer super godt med en god teknik. Er virkelig sød og snaksaglig i stalden og al omgang. Er efter Salisbury Vejleby/Guidam"

En stor häst jag gärna hade tackat ja till ! Anledningen till att köpa stor häst för mig. Åkte upp till Tossene för att kolla på deras ponnysar, men den första jag gjorde var att springa och kolla om Golden fanns bland stor hästarna. Lite lätt obsessed, ledsen för det ;) Han var såld till en danska som provat honom hos tidigare handlaren i Dk men när hon hade bestämt sig var han redan i Sverige. Så hon åkte upp och hämtade honom här istället.

Tur för mig ! Annars hade jag provat den idag.

Ser ganska tung ut dock men är sjukt fin att titta på i alla fall . Men bilder kan ljuga ganska bra .. Haha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback