Uppvisning - CHECK!

Helt sjukt rolig uppvisning på Jennylund. Danielle är as mesig och agro eftersom hon inte har full kondition och van vid träning längre. Men det ska vi ändra på! Men hon går fortfarande som en klocka i allt! Min lilla awesome ponny! Gjorde, slalom, carton, hippo, skräp, toolbox, flaggor, 3 mugg och spring och rid. Kan inte säga så mycket mer än att vi var glada att få komma ut igen, speciellt jag ! ;) Mycket tack till Nattis och Kim som kunde hjälpa oss när det krisade med ryttare.
Tog en fika paus efter med personerna från jennylund, trevligt var det och lätt den bästa uppvisningen jag varit på med allas engagemang.
Oskar och Niklas har varit här och hämtat drickan som blev över sedan juldagen och jag sitter i myskläder och väntar på att bli tillräckligt trött för att sova!
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback