Off to Jennylund

Idag blir det uppvisning på Ale- Jennylunds ridklubb som varit plannerad i 1 månads tid i alla fall minst. Igår blev det till att ringa runt som en dåre för att få tag i folk som skulle kunna tänka sig att vara med på sådan kort varsel. Hela Vm laget samt någon mer. Fcik som tur var med mig Kim och Nathalie Ericsson som stand ins idag. Tacka gud för detta. Tröligt att komma med tre ryttare. Så det blir Kim, Nattis, Sofie, Fredrik och Jag på min skulle jag gissa på monster ponny idag. Hon vilade igår p.g.a vädret så detta kommer att bli en visning värd att minnas!

Kommentarer
Amanda säger:

Lycka till :D

2011-12-30 | 19:29:24
Bloggadress: http://mmandieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback